26 Nisan 2017

Introvert Boss | Kore Dizisi | 2017




                   Eun Hwan Ki Güney Kore'de ki en iyi halk ve ilişkiler firması olan Brain'in eş başkanıdır. Gizemli kişiliğinden dolayı psikopat olarak adlandırılıyor ve sıkıntılar çekiyor. Chae Ro Woon ise ablasının intihar ettiği Brain firmasında işe girerek intikam almaya çalışıyor. Ablasının ölümünün arkasındaki gerçekleri ortaya çıkarmak amacıyla çalışmaya başladığı firmada bakalım başına neler gelecek.






                   Eun Hwan Ki, o bir insan değil, o bir hayalet diyorum başka da bir şey demiyorum :). Kendileri fazlasıyla asosyal ve insanlarla göz teması bile kurmakta zorlanan kapüşonunun arkasına saklanan bir insandır. Bu tür durumlarda psikolog edasıyla çocukluğuna inersek, babası tarafından ezilmiş ve sürekli en yakın arkadaşına benzemesi konusunda baskı görmüş. Böyle olunca sonuç olarak ürkek bir kişiliği oluşmuş. Ama diziyi izledikçe anlayacaksınız ne kadar sevimli ve düşünceli biri olduğunu. Düşünceli demek az olur. Aslında çok fazla ve ince düşünceli biri. Zaten başına ne geldiyse bu yüzden geliyor. Her şeyi içinde yaşayan bir insan olduğu için insanlar tarafından yanlış anlaşılıyor. 





                   Bizim hayalet başkanın tam tersi bir insan düşünün. İşte o Chae Ro Woon. İnsanlarla çok kolay iletişim kurabilen, duygularını yansıtmaktan çekinmeyen ve dışa dönük biri. Tabi içinde birde intikam ateşi var. Ablasının ölümü onu derinden etkiler ve intikam almak için uğraşır. 





                   Çokta mükemmel olmayan ama mükemmel erkeğimiz Kang Woo Il. Kendisi herkesin örnek aldığı ve gıpta ettiği, parmakla gösterilen Brain'in diğer eş başkanı. Ama benim gözümde tam bir sahne hırsızı. Kendisini her durumda feda ediyormuş gibi göstermeye çalışır ama fark ettirmeden dikkat çekmeye çalışır. Anlayacağınız iyi görünümlü sinsi tiplerden. Hepimiz hayatımızda böyle biriyle en az bir kere karşılaşmışızdır. Aman uzak durun böylelerinden. Aslında diziyi izledikçe bu karakterinde çocukluğunda problemler olduğunu görüyoruz. Yaptıklarını hoş bulmasam da azıcık empati yapıp bu çocuğa da üzülüyorum.




                   Açıkçası Kore dizileri sevenlerin çokça gördüğü sıradan ve çok klişe bir dizi. Mutlaka buna benzer dizileri izlemişsinizdir. Belki de bu doygunluktan dolayı bazı bölümlerde çok sıkıldım. Romeo ve Juliet gibi aileleri ve geçmişleri yüzünden bir türlü kavuşamayan bir çifti yansıtmak istemişler. Ama insaf yani son bölüme kadar kavuşmalarını bekledim. Ne gerek vardı sayın senarist. İki gram aşk görelim diye izliyoruz zaten. Olmadı böyle. Eğer izleyecek dizim yok aman bir dizi izleyeyim diyorsanız öyle bakın derim. Siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

                       



4 yorum:

  1. Diziyi ben beğenmedim.Başta iyi ilerledi ama sarpa sardı sonradan :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım Kore dizilerinde en çok karşılaştığımız durum bu. Güzel başlıyor ama sonunu getiremiyorlar. Çerezlik bir diziydi :)

      Sil
  2. izlemedim. ya sen artık bizim dizi rehberimiz ol yaaa di miiii lahza ile birliktee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemen gerek diyemem zaten. Tabi kiiii seve seve :)

      Sil