14 Mayıs 2017

Individualist Ms. Ji-Young | Mini Kore Dizisi | 2017





                   Mini minnacık, 2 bölümden oluşan ve bir solukta bitirebileceğiniz bir dizi. Mini  dizilere karşıyım efendim. Bir de seversem daha da karşı oluyorum. Uzun uzun izleyip keyfini çıkarmak varken, kısacık dizileri sevmiyorum. Baş rolleri Gong Myung (5urprise) ve Min Hyo Rin paylaşıyor. Gong Myung son zamanlarda en çok beğendiğim oyunculardan biri. Kendine has bir çekiciliği var.  Kadrosu bende merak uyandırdığı için izleyeyim dedim. Sonuçta tabuları yıkmak lazım.




                                                                                                         Park Byeok-Soo



                   Dünya'da iki çeşit insan vardır. Birincisi; dışa dönük, çevresi geniş, sosyal medyada beğenisi çok olan, yalnız kalamayan ve yalnız kalmaktan korkan insanlardır. İşte Park Byeok-Soo tam olarak bu insanları temsil ediyor. Her zaman insanlara karşı çok toleranslı ve anlayışlı biri. Çevresinde ki insanların bir çoğu çıkar için onun yanında olsa da, bunları görmezden gelip yaşamına devam edebiliyor. Sosyallikten hoşlanan biri.




                                                                                                            Na Ji-Young



                   İkincisi ise; içine kapanık, fazla arkadaşı olmayan veya hiç olmayan, asosyal ve yalnız kalmaktan hoşlanan insanlardır. Yani bireyci dediğimiz insanlar. Na Ji-Young'da bu tip insanları temsil ediyor. Dışarıdan bakınca umursamaz gibi görünüyor. Fakat içinde ne fırtınalar kopuyor. Aslında tek sorunu kendini ifade edememesi. Sadece başkalarına karşı değil, kendini kendisine bile ifade edemiyor aslında. 







                   Dizinin konusu; birisi bireyci, birisi aşırı sosyal olan kapı komşusu iki insanın aşkını konu alıyor. Büyük aşklar nefretle mi başlar diyelim? Yoksa zıt kutuplar birbirini çekermiş mi diyelim? Siz karar verin.

                   Yüzümde gülümsemeyle izlediğim güzel bir diziydi. Hani şu keşke daha uzun olsa dediğimiz türden. 2 bölümcük olduğu için insanın sıkılmaya bile vakti olmuyor. Keyifle izledim. Mini dizi sevenlere tavsiyem olsun.


Dikkat! Yazının buradan sonrası spoiler içerir.





> İnsan bu sevimli merhabalara nasıl kayıtsız kalır. İnsafsızın kızı.





> Sıradan ilişkileri sevmeyen bireyci kızımız.




> Yanlış düşünüyor da diyemeyiz şimdi. Ama yine de insanlara karşı duvarlar örmememiz lazım.





> Çok masumsun ama sen :)




> Böyle giderse evde kalacaksın be kızım :)




> Bazen sosyal olmak ve çevrenizin geniş olması yalnız olmadığınız anlamına gelmez.





> Neymiş büyük konuşmayacakmışız :)





> Böyle becerikli ev arkadaşını herkes ister :)





> Ama siz çok sevimli bir çift oldunuz ^ ^






> Önemli olan sizi olduğunuz gibi kabul eden ve seven birini bulmak değil mi?




> Son olarak aile albümüyle bitiriyorum ^ ^



Siz ne düşünüyorsunuz? Diziyi beğendiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum.

9 yorum:

  1. ay izlerim tabiki de :) ben de içe kapanıklardanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman kesin izlemelisin :) Karaktere yakınlık hissedebilmek diziyi güzelleştiriyor :)

      Sil
  2. a werewlof boy izledin mi yaaa. ben de lahzada gördüm izleddim yeni ve bayıldıııım :)

    YanıtlaSil
  3. ay yazarken aklıma geldi izlemiştin tabi sen yaaa of çok ağlatıcı film yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemez miyim yaaa çok güzeldi dimi :) En az 4-5 kez izlemişimdir. İnsan her seferinde ağlar mı ben ağladım valla :)

      Sil
  4. Kız niye sevmiyorsun mini dizileri :) Ama seni anlıyorum ben de başta öyleydim zamanla yıktım ben de tabuları.
    Ve bayılırım ki ne bayılırım minilere.Hemen listeme aldım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bileyim canım sevemedim gitti :) Yavaş yavaş alıştırmaya çalışıyorum bende kendimi. İzlemelisin kesin seversin umarım :)

      Sil