19 Haziran 2017

İlk Mim | Bir Türlü Okuyamadığım Kitaplar

         



              Merhabalarrr! Sanki birazcık heyecanlandım. İlk mimlenişim :) Mimin konusu bir türlü okuyamadığımız kitaplar. Sevgili  +Bir Lahzanın Aksi 'ne beni mimlediği için buradan teşekkürlerimi sunuyorum.

             Şimdi, ben de bir hastalık var ki sormayın. Kitap satın alma hastalığı. Henüz bir tedavisi yok. Bu hastalığın belirtisi, bir kitap hakkında yorumları duyduğun anda soluğu kitapçı da almaktır. Bir sürü, bir sürü kitap alırsınız. Ama hani bu gösteriş olsun, kütüphanem kalabalık görünsün diye alanlardan değil. Bu hastalıktan muzdarip olanlar  kitap okumayı da sever. Ama sıkıntı şurada başlıyor. Aldığınız kitapları okuma süreniz, yeni kitap satın alma sürenizi geçerse bir birikme oluşuyor. Bu birikme kitap ovalarını oluşturuyor. Bu ovalar zamanla kitaplıklardan taşarak kolilerde yer ediniyorlar veya başka raflarda yer buluyorlar. Neyse bu kadar saçmalama yeter :)

             Anlayacağınız üzere fazlaca kitap alımım sonucu okuma listem kabarıktı bir zamanlar. Hal böyle olunca yeni kitaplar aldıkça eskileri okuma isteğinde bir azalma oluyor. Aldıktan sonra 1-2 sene geçmesine rağmen okumadığım kitaplarım olmaya başlamıştı. Yani okumamamın tek sebebi bu. Yaklaşık 6 ay önce aldığım kararla elimde ki kitapları bitirene kadar kitap almayacağıma dair söz verdim kendime. Tabi bu sözü tutabildim desem yalan olur. Sigarayı bırakmak gibi düşünün. Yavaş yavaş azalttım. Arada kaçamaklar yaptım :)

             Görselde gördüğünüz kitapların bazılarına 2-3 defa başladım. 50-100 sayfa okuyup, yeni bir kitaba yelken açıp yarım bıraktım. Sevmediğimden değil. Gerçi ben sevmesem bile okurum. Orası ayrı bir mevzu. Çok nadirdir bir kitabı yarım bıraktığım. Bu kitapların hepsini okumak istiyorum, okuyacağım da. Belki bu yazı beni motive eder :)

             Bu mimi bütün kitap satın alma hastalarına ve kitap severlere ithaf ediyorum. Hepinizi mimledim :)

9 yorum:

  1. Ay bende dayanamıyorum alıyorum :D tek rafa iki sıra olarak diziyorum artık dolunca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa nasıl dayanabiliriz kiii :) Tek rafa iki sıra dizmek iyi fikirmiş. Bende öyle yapayım yoksa sığmıyorlar üzülüyorum :D

      Sil
  2. Çok iyi yazmışsın,kahkaha atarak okudum ^^ Eline sağlık <3
    Sineklerin Tanrısı'nı ben de okumak istiyorum.İnşallah buna elim gider :)
    Marslı'nın filmini izlediğim için okumayı düşünmüyorum,bendeki takıntı da bu işte :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bende fazla mı saçmaladım diye endişelenmiştim :) <3
      İnşallah canımcım benimde elim gider umarım :)
      Marslı'nın filmini bende izledim. Filmi güzelse kitabı daha güzeldir mantığıyla okumaya çalışacağım ^^

      Sil
  3. hah haaa bende de var bu hastalıktaaan heeey bu mimi ben çıkarmıştım biliyon muuuuu holeeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya yaygın bir hastalık :) Biliyorumm kiii postunu okumuştum. Harika mim tebrikler deeppppp :))

      Sil
  4. Fotoğraf çok iyiymiş:)Ben de bir türlü Hayvan Çiftliği'ni okuyamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Maalesef ben de hala okuyamadım. Ama bir gün okuyacağım. İnanıyorum kendime :)

      Sil