19 Haziran 2017

Man X Man | Kore Dizisi | 2017




        Dizinin konusu; Kim Sul Woo ülkesi için çalışan bir hayalet ajandır. Görev icabı ünlü oyuncu Yeo Woon Kwang'ın koruma görevlisi olur. Cha Do Ha'da ünlü oyuncunun menajeridir. Hayalet ajanın görevinde işler ters gitmeye başlar. Ajanların arasında ki haini bulmaya çalışır. Aynı zamanda ünlü yıldızın kaprisini çeker ve görevini tamamlamaya çalışır.





 Kim Sul Woo / Park Hye Jin


        Kim Sul Woo hayalet ajandır. Görevini yerine getirdikten sonra tek bir iz bile bırakmadan ortadan kaybolan yetenekli bir ajan. 
        Park Hye Jin'nin izlediğim her dizisinde adamın gülümsediğini bile görmek zordu. Ama bu dizi de onun biraz da olsa sevimli ve gülen oyunculuğunu izledik. Açıkçası başlarda yadırgamadım değil. İlk defa görünce insanın gözünün alışması gerekiyor tabi :) 



 Yeo Woon Kwang / Park Sung Woong 


        Hollywood filmlerinde falan oynamış ünlü bir oyuncu. Bir o kadarda kaprisli kendileri. Ama sıcacık bir kalbi de var.
        Diziyi izlerken bu adam sayesinde inanılmaz bir keyif aldım. Çok iyi oyuncu ve eğlenceli bir karakteri canlandırıyor. Park Hye Jin ile bol bol bromance sahnelerini de görebilirsiniz.



Cha Do Ha / Kim Min Jung


        Ünlü oyuncunun bir numaralı hayranı ve menajeri. Sorumsuz babası yüzünden hayatı boyunca zorluklar çekmiş biri.
        Yorumlarda okuduğum kadarıyla nedense herkes bu kıza takmış. Çirkin, oyunculuğu kötü, Park Hye Jin ile romantik sahneleri olmasın gibi yorumlarda bulunmuşlar. Hatta sırf bu kızı görmeye dayanamadıkları için diziyi bırakanlar bile olmuş. Oyunculuğu konusunda abartılı mimiklerinden dolayı benimde beğenmediğim yerler oldu. Ama güzellik konusuna katılmıyorum. Zaten karakterin dünya güzeli olması gerekmiyordu. Yani yazılan senaryoya uygun bir kız olmuş. Sanırım bazı arkadaşlar oppalarının yanına yakıştıramamışlar. Bir sürü çirkin yorumlar gördüm. En azından kızımız Koreli de bu yorumları görme veya anlama şansı yok. Bence bu kadar acımasız olmamak lazım.



        Song Joong Ki ve Nam Goong Min dizinin konuk oyuncularıydı. Diziye renk kattılar. Hayranlarına duyurulur :)


Turuncuların yakıştığı namja :)


        Dizinin ajanlı falan olduğunu duyunca tabi beklentiler yükseliyor. Aman yükselmesin. Ben böyle bol aksiyonlu, hani Hollywood filmleri/dizileri gibi daha olaylı bir şeyler bekledim. Tabi Koreliler bu türü de kendi tarzlarında yorumlamışlar. Yani ne çok iyi diyebilirim ne de çok kötü. Sıkıldığım yerler oldu. Ama çok güldüğüm ve keyif aldığım yerlerde oldu. Şimdi ne desem kararsız kaldım. En iyisi yoruma açık bırakmak :)

8 yorum:

  1. Park Sung Woong 'yu severim iyi oyuncudur gerçekten.İzlemesi keyifli oyunculardan..ammmaaa diğer oyuncular özellikle başrol ile pek kanım ısınmadığı için hiç başlama gereği duymadım bu diziye:)
    Kadın o saçlarla daha bi itici olmamış mı ?? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten kesinlikle izle diyebileceğim bir dizi değil. Bunun yerine daha güzel diziler izleyebilirsin :)
      Genelde kadrolar için izliyoruz dizileri zaten :)
      Aslında diziyi izlemiş olsan belki böyle düşünmeyebilirdin. Çünkü kızın tarzı ve görünüşü oynadığı karaktere uygun ^^

      Sil
  2. Ben de kıza fena sinir oldum.Olay çirkin olması değil (ki kasıtlı olarak çirkinleştirilmiş normalde çok güzel biri),aptal aptal hareketleriydi.Yalnız başlamadım diziye sadece klibin birine göre yorumluyorum kendimce :)
    Beklentim çok yüksekti benim.Park Hae Jin'in aksiyon sahneleri bana en büyük hayal kırıklığını yaşattı.Ji Chang Wook'u geçebilen olmayacak herhalde daha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o konuda haklısın bende abartılı oyunculuğunu sevemedim. Bazı sahneler çok yapaydı. Diziyi izlemeye başlasan bile bu düşüncen değişmez :)
      Bende bol bol aksiyon beklemiştim diziden, sonuç hayal kırıklığı oldu. Ji Chang Wook bence de en iyisi ^^

      Sil
  3. Park Hye Jin'ni gülerken düşünemeye çalıştım ama olmuyr, zaten şuan badguys izliyorum , seri katil yani adam , hiç olmuyor :D dizilerim birikiyor , inşallah güzeldir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlarda alışamadım bir türlü. Bu gözler aegyo yaptığını bile gördü :D
      Bad guys'tan bir şok yaşayabilirisin.
      Çok bir beklentin olmasın diziden ama eğlenceli sahnelerde yok değildi ^^

      Sil
  4. bunu da mı listeye alsam of yaaa yetişmek zor bu kore dizilerine çok zooor :)

    YanıtlaSil