4 Haziran 2017

My Secret Romance | Kore Dizisi | 2017




          Dizinin konusu; Cha Jin Wook  büyük bir şirketler grubunun varisidir. Ama tam bir çapkındır kendileri. Düzenli bir hayatı ve ilişkisi yoktur. Kısacası tek gecelik ilişkilerin adamıdır. Dizilerde ki her zengin babanın yaptığı gibi Cha Jin Wook'un babası, oğlunu adam edebilmek için otelinde bellboy olarak çalışmaya zorlar. Kredi kartı, para, araba aklınıza ne gelirse oğlunun elinden aldı. Cha Jin Wook'un otelde annesinin düğünü olan Lee Yoo Mi ile tuhaf bir şekilde yolları kesişir. Lee Yoo Mi'nin daha önce hiç ilişkisi olmamıştır. İkili şarhoş olup tek gecelik bir ilişki yaşarlar. Lee Yoo Mi utandığı için kaçar. Bu durumu küçük düşürücü bulan Cha Jin Wook, Lee Yoo Mi'yi aklından bir türlü çıkaramamıştır. Hooop! 3 yıl sonrasına gidiyoruz. Kızımız ne tesadüftür ki bizim zengin çocuğun şirketinde beslenme uzmanı olarak işe başlar. 3 öğün patronuna yemek yapmak zorundadır. Ve böylece olaylar gelişir.





Cha Jin Wook / Sung Hoon

          Zengin, yakışıklı ve çapkın başrolümüz. Gece hayatı onsuz olmazdı. Kısa ilişkilerin adamıydı. Tabi ki Lee Yoo Mi ile karşılaşana kadar. Cha Jin Wook'un sevimli halleri de olmasa dizi çekilmeyecekti. Doğal ve samimi bir oyunculuğu var. Ayrıca adam tam bir afet.



Lee Yoo Mi / Song Ji Eun

          Kore dizilerinin vazgeçilmezi masum ve adeta bir melek olan kızımız. Bir annesi var ki düşman başına. Ben böyle anne görmedim valla. O anneden böyle kız nasıl olmuş diye düşünüyor insan. Song Ji Eun ilk defa duyduğum bir isim. Daha önce bir dizisini izlemedim veya hatırlamıyorum. Zaten oyunculuğunu da hiç beğenmedim. Çok donuk bir yüz ifadesi vardı. Böyle bir oyunculukla nasıl başrol aldı diye düşünürken biraz araştırdım. Secret adlı kız grubunun üyesiymiş. İdol-oyuncu olduğunu öğrenince çokta şaşırmadım. Tabi idol-oyuncu olup yetenekli olanlarda var (Btob- Yook Sunjae, ZE:A- Park Hyung Shik, Exo- D.O... gibi).





          Dizinin son 3-5 dakikasında bölümlerde verilmeyen sahneler veriliyor. Komik, eğlenceli ve sevimli olmuş. Yenilikçi olduğu için hoşuma gitti. Hem de diziye farklı bir bakış açısı katmışlar. Açıkçası dizinin bölümlerinden daha çok son dakikalarında verilen bu kısa sahneleri beğendim.




( Dizinin son bölümlerini izlerken ben )

          "Her erkeği diz çöktüren bir kadın var." klişesinin dizi olmuş hali. Zengin erkek, fakir kız klişesinden hiç bahsetmiyorum bile. Büyük beklentileriniz olmasın. Sıradan, hatta fazla sıradan bir dizi. Son 2-3 bölüm gereksiz yere diziyi drama çevirmişler. O bölümleri izlerken çok sıkıldım. İzlemek bile istemedim. Kore dizilerinde her şey mutlu mesut giderken, karakterlere acı çektirmeyi seven senaristleri anlayamıyorum. Boşu boşuna bizi de sıkıyorlar. Dizi izleseniz de olur izlemeseniz de olur kıvamındaydı.

6 yorum:

  1. Çoğu kişi sevmiyor bu diziyi ya.Niye ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kaliteli bir yapım değil. Aslında başlarda eğlenceli gibiydi ama sonradan dizi amaçsızca başka bir yola saptı. Yani dizinin yolu yol değildi. Bu nasıl bir tasvir ise artık :D Bir de üstüne kötü rol yeteneği beni sıktı. Anlayacağın ben sevemedim Lahza'cım :)

      Sil
  2. Yorumlar hep iyiydi bu diziye ama ben herkesin sevdiğinin sevmem mantığımdan izlememiştim ki haksız değilmişim iyi rahatladım :D Bu kızı ne hale getirmişler çok güzel kızdı bir zamanlar , doğal makyaj yapmaya çalışırken on kilo makyaj kullanınca böyle oluyor şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen benimde çok popüler diye izlemediğim diziler oluyor. Ama güzelde çıkabiliyorlar, onları kaçırmamak lazım :) Kore'de makyaj işini çok abartıyorlar gerçekten :D Eski halini bilmiyorum da araştırırken estetiksiz halini gördüm tanıyamadım. Oruç oruç dedikodu yapıyormuş gibi hissettim tövbe tövbee :D

      Sil
  3. ayyy romantik diyince izlerim demiştim ama tamam izlemem oh sen izle ben iyilerini izleyiimmm oleey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'cim tüm dizileri izleyip kötüleri elerim, iyileri senin olsun :))

      Sil