14 Temmuz 2017

Ruler : Master of the Mask | Kore Dizisi | 2017



               Dizinin konusu; 1700'lü yıllarda Joseon döneminin kralı, veliaht prensi gizli bir örgütten korumak için yüzünü doğar doğmaz herkesten gizler. Veliaht prensin korunması için yerine sahte bir kral geçirilir. Veliaht prens hem tahtını geri alabilmek için hem de halkın su kaynaklarını kendi çıkarlarına göre kullanan gizli örgütü durdurabilmek için mücadele eder.


Oyuncular


Veliaht Prens Lee Sun / Yoo Seung Ho

               Babasının yaptığı hataları tekrarlamadan kendi yolunu çizen ve kendi yasalarını oluşturan bir kral. Adeta herkesin sahip olamak istediği türden bir kral. Demokrasiden soğuma sebebi olabilir. :)



 Han Ga Eun / Kim So Hyun

               Esas kızımız. Bizim gerçek kralla aralarında ki bağ izlenmeye değer.



Lee Sun / Kim Myung Soo ( L )

               Dönemin en alt tabakasından olan bir su dağıtıcı. Ama zeki ve iyi bir öğrenci. Veliaht prensin yerine geçerek tahtta oturuyor. İnfinite'den L canlandırıyor. Daha önce oynadığı dizileri de izlemiştim. Bu dizi de oyunculuğunun geliştiği çok net belli oluyor.



Kim Hwa Goon / Yoon So Hee

               Veliaht prensin mücadele verdiği gizli örgütün liderinin torunu. Dizide ki en sevdiğim karakter.  En çok üzüldüğüm de. 2. erkek sendromunu Kore dizileri izleyen herkes en az bir kere yaşamıştır. Peki hiç 2. kadın sendromu yaşayan var mı? Evet evet ben yaşadım. O kadar güzel bir karakter ki. Bana bunu da yaşattı.


               Dizi daha çok tarihi ve politik olayları yansıtıyor. Biraz da romantizm ve dram var. 40 bölümden oluşuyor. Fakat gözünüz korkmasın. Her bölüm 30 dakika olduğu için 20 bölümlük bir diziye denk geliyor. Politik olayları seviyorsanız diziyi de seversiniz. Tabi tarihi dizileri izlemeyi de seviyorsanız. Her bölüm ayrı bir olay. Sıkılmaya vakit olmuyor.

Peki siz ne düşünüyorsunuz? Diziyi beğendiniz mi?


8 yorum:

  1. ayy tarih ve politika hiç sevmiyom yaa. bu joseon dönemi ne bereketli di mi diziler için :) ayyyy aşk olsun romantik komedi olsun yaaa hep kill mi hilmi :) olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa genelde tarihi diziler hep bu dönemden esinlenerek çekiliyor. Sen söyleyince fark ettim. Aydınlandım resmen :) O zaman şu sıralar taze final yapmış Fight for My Way izle seversin. Tabi bir Kill me Heal me değil ama güzel dizi :)

      Sil
  2. Tarihi dizi olmasına rağmen L oynuyor diye başlamıştım. Başlarda hoşuma gitse de okuduğum bir yorumda Myungsoo'nun habire acı çektiğini öğrendim. Dedim benim fangirl yüreğim kaldırmaz. Bıraktım diziyi... Videoları takip ettim biraz biraz. Eline sağlık bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman izlemediğin iyi olmuş. Myungsoo'nun çekmediği çile kalmadı :) Ama oyunculuğu çok iyiydi bu dizide. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kore dizilerinde tarih konulu olan dizileri izlemesi ayrı bir keyifli oluyor öneri için teşekkürler güzel bir diziye benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Tarih dizileri güzeldir, hoştur, keyiflidir :)

      Sil