16 Temmuz 2017

Suspicious Partner | Kore Dizisi | 2017



          Dizinin konusu; Savcı No Ji Wook yanında stajyerlik yapan hukuk öğrencisi Eun Bong Hee'nin cinayet zanlısı olduğu davada görev alır. Bu olayla birlikte gerçekler yavaş yavaş ortaya çıkmaya başlar. Her şeye rağmen ikilinin arasında ki romantik ilişki de başlar.


Oyuncular
No Ji Wook / Ji Chang Wook

          Suçluların korkulu rüyası. Yılın en kötü savcısı ödülünün en büyük adayı. Bu dizi Ji Chang Wook'un askere gitmeden önce ki son dizisi olma özelliğini de taşıyor. Koskoca 2 yıl nasıl geçecek bilmiyorum. Ama en azından güzel bir diziyle veda ettiği için kendimi avutuyorum.


Eun Bong Hee / Nam Ji Hyun

          Kirliyken bile güzel olan ve sevilen avukat hanım. Cha Jin Wook ile olan uyumlarını beğendim. Ama nedense dizi boyunca bir türlü alışamadım kıza. Sebebini de hiç bir şekilde açıklayamıyorum. Öylesine bir şey. Bende çözemedim.


 Ji Eun Hyuk / Choi Tae Joon

          Savcı beyimizin çocukluk arkadaşı. Kendileri de avukat. Choi Tae Joon'u bu dizinin kadrosunda gördüğümde, aklıma Bomi'nin We Got Married programında kırdığı pot geldi. Tae Joon'u Cha Jin Wook ile karıştırması çok komikti. Bir de üstüne ikili aynı dizi de rol alıyorlar. Biraz benziyorlar gerçekten.

Cha Yoo Jung / Nara (Hello Venus)

          Savcı beyimizin hem çocukluk arkadaşı hem de eski sevgilisi. Postu yazarken Hello Venus adlı K-pop grubunun üyesi olduğunu öğrendim. Yaşından daha olgun durduğu için şaşırdım açıkçası. Belki de dizide ki tarzından dolayıdır. Bilemiyorum.


Spoiler başlangıcı >>>>>>>>>>>>>> Kore dizilerinin bir türlü kavuşamayan aşıkları beni sıkıyor. Dizide ki en sevmediğim durum buydu. Hatta tek sevmediğim de diyebiliriz. Kız itiraf ediyor. Erkek reddediyor. Bu sefer erkek pişman olup itiraf ediyor. Bu seferde kız reddediyor. Derken bir şekilde bunlar sevgili oluyor. Ama sonra da geçmişleri yüzünden ayrılıyorlar. Falan filan.Son bölüme kadar artık sevgili olsalar da onlarda rahatlasın ben de modundaydım. Bir de katil üzerinde çok yoğunlaştılar. Artık ne katilmiş ya durumuna geldim. Daha çok aşk bekledim sanırım. <<<<<<<<<<<<<<<<< Spoiler bitişi.

          Güzel başlıyor dizi. Sürükleyici bir konusu var. Son bölümlere doğru sıkıldığım kısımlar olmadı değil. Ama kötü bir dizi mi? Kesinlikle değil. Gayet izlenilebilir bir seviyede. Romantik komedi, hukuk türlerinde bir dizi. 

Peki siz diziyi izlediniz mi? Beğendiniz mi?

12 yorum:

  1. heey sen süpersin yaaa. ben de bugün en yeni dizileri kontrol ettim ve the bride of eater god a başladım. the legend of the bluea sea ile goblini andırıyor. sevdim yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o diziye bende başlayacağım da olumsuz baya bir yorum görmüştüm. Ama sen beğendiysen bir bakayım :)

      Sil
  2. Chang Wook askere mi gidiyor?? Yeni öğreniyorum:( Uzuuun zamandır Kore dizisi izlemiyordum. Chang Wook için bu diziye başlamıştım ama klasik Kore dizisi formatında gibi gelince bırakmıştım. Ama şimdi okuyunca devam edesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef. 2 yıl mahrum kalacağız dizilerinden :( Biraz klasik olduğu doğru. Ama Chang Wook en sevimli haliyle bizi karşılıyor dizi de. Sırf onun hatırına bile izlenebilir :)

      Sil
  3. Ülkemizde Kore dizileri cok izleniyor.Ben de bir dizi izleyip denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet son yıllarda artan bir kitlesi var. Zaten Türk dizilerinin bir kısmı da Kore dizilerinin uyarlaması. İyi bir diziyle başlangıcı yapabilirsin :)

      Sil
  4. Eun Bong Hee'ye aşık oldum sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha! Güzel kız gerçekten aşık olunası :)

      Sil
  5. Ji Chang Wook askere mi gidiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef. 2 yıl mahrum kalacağız :(

      Sil
  6. Beni kanser etti bu dizi. Katil olayına yoğunlaşmaları da delirtmişti. Sıkıldığım için 30. bölümde bıraktım ama yakın arkadaşım devam etti. O da bizim gibi kanser olmuş :) Eun Hyuk karakteri çok hoşuma gitmişti. Kadro olarak çok hoştu valla. Yan karakterler bile insanı kendine bağlıyordu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kadro çok iyiydi ve rollere çok uygundu. Çok şükür kanser olmadan diziyi bitirdim :) Ama biraz daha devam etse olabilirdim.

      Sil